Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4387
Назва: | КАРТОГРАФУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, ЯК ОСНОВА ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КОМПЛЕКСУ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Автори: | Пугач, С. О. Мизюк, С. А. |
Ключові слова: | картографування освітній комплекс шкільна система освіти Deep Learning techniques картографування шкіл school mappin Карта шкіл Львівщини |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Пугач С. О. Картографування закладів загальної середньої освіти, як основа оптимізації освітнього комплексу / С. О. Пугач, С. А. Мизюк // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 2. - С. 152-154. |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні в світі зростає загальна чисельність дітей, які не мають змоги користуватися послугами шкільної системи освіти. За оцінками ЮНІСЕФ, до 2030 року 60 мільйонів дітей не матимуть доступу до початкової освіти [9]. Крім того, починаючи з 2007 р. загальний показник охоплення шкільною освітою дітей у світі не змінюється, що не можна вважати сприятливою тенденцією. Причинами цього є несприятливі глобальні явища у людському суспільстві. Зміна клімату, глобальні конфлікти лише загострюють ці проблеми, збільшуючи кількість дітей, які не мають повноцінного доступу до шкільних послуг. Сьогодні проблема полягає не лише у «довезені» дітей до школи. Пройшли ті часи коли наявність вчителя та певного приміщення вважалися достатніми для забезпечення освіти. Зараз гостро постають проблеми якісної інфраструктури, матеріально-технічного забезпечення та доступу до інформації. Постає проблема, чим діти будуть займатися у школі? Часи читання підручника та переказування його біля дошки вже минули. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4387 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_тез_наукових_доповідей_учасників_конференції_частина_2-153-155.pdf | Картографування закладів загальної середньої освіти, як основа оптимізації освітнього комплексу | 584.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.