Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4455
Назва: | ІННОВАЦІЙНІСТЬ ТЕЛЕГРАМ БОТІВ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Автори: | Хоменко, Л. Г. |
Ключові слова: | телеграм боти освітнє середовище цифровізація Google Classroom Blackboard |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Хоменко Л. Г. Інноваційність телеграм ботів як засобу забезпечення якісної цифрової трансформації освітнього середовища / Л. Г. Хоменко // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 213-215. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний світ перебуває в стані постійних трансформацій під впливом швидкого розвитку інформаційних технологій. Однією з ключових галузей, що відчуває вплив цих змін, є освіта. Цифрова трансформація освітнього середовища стала невід'ємною частиною сучасної педагогічної парадигми. В контексті цього процесу виникає актуальна проблема – розробка та впровадження інноваційних засобів для покращення якості освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4455 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-213-215.pdf | Інноваційність телеграм ботів як засобу забезпечення якісної цифрової трансформації освітнього середовища | 610.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.