Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4457
Title: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ГОЛОВНА РУШІЙНА СИЛА СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Ушаков, М. І.
Бондарчук, В. Ю.
Keywords: Інтернет-маркетинг
сучасний бізнес
SEO
оптимізація пошукових систем
PPC
платна реклама
маркетинг у соціальних мережах
Google
мета-теги
відеопрогравачі
контент
HTML-теги
Pay-Per-Click
Google Search Console
Google Analytics
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Ушаков М. І. Інтернет-маркетинг як головна рушійна сила сучасного бізнесу / М. І. Ушаков, В. Ю. Бондарчук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 208-210.
Abstract: У сучасному світі жодна галузь бізнесу не існує без Інтернету. Основними методами інтернет-маркетингу, що можуть бути використані для досягнення різних цілей бізнесу, є: - оптимізація пошукових систем (SEO); - платна реклама (PPC); - маркетинг у соціальних мережах.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4457
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-208-210.pdfІнтернет-маркетинг як головна рушійна сила сучасного бізнесу605.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.