Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4490
Title: | PARTICIPATION AND POSITIONALITY IN THE POSTDIGITAL SCIENCE AND EDUCATION RESEARCH COMMUNITY |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Authors: | Jandrić, Р. Hayes, S. |
Keywords: | Springer Postdigital Science and Education інформаційні системи information systems digital media |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Jandrić Р. Participation and positionality in the postdigital science and education research community / Р. Jandrić, S. Hayes // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 124-127. |
Abstract: | In this short paper we introduce a global, interdisciplinary body of research and impact that is critically examining information systems, data and technologies as they intersect with all aspects of human life. This research has developed since the launch of the Springer Postdigital Science and Education (PDSE) journal in 2018, therefore we invite you to celebrate with the editorial team the last 5 years of diverse, critical contributions to PDSE and to think about how your own research might connect with this context and community. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4490 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-124-127.pdf | Participation and positionality in the postdigital science and education research community | 620.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.