Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKochmar, D. A.-
dc.contributor.authorSheresh, D. I.-
dc.date.accessioned2024-01-04T12:41:21Z-
dc.date.available2024-01-04T12:41:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKochmar D. A. Features of secondary school students’ vocabulary enrichment in english lessons / D. A. Kochmar, D. I. Sheresh // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 40-42.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4522-
dc.description.abstractThe search for effective ways of learning foreign vocabulary remains relevant, since the process of mastering verbal material is burdened with certain difficulties. As a result, the majority of secondary school graduates master a small number of words and make a large number of lexical errors in speech, the analysis of which suggests that the main reason for their occurrence is the insufficient level of formation of automatisms for learning vocabulary. Students concentrate on how to say, not what to say.en_US
dc.description.sponsorshipПошук ефективних шляхів засвоєння іншомовної лексики залишається актуальним, оскільки процес оволодіння словесним матеріалом обтяжений певними труднощами. Як наслідок, більшість випускників загальноосвітніх шкіл опановують невелику кількість слів і допускають велику кількість лексичних помилок у мовленні, аналіз яких дозволяє стверджувати, що основною причиною їх виникнення є недостатній рівень сформованості автоматизмів засвоєння лексики. .Студенти концентруються на тому, як сказати, а не на тому, що сказати.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectіншомовна лексикаen_US
dc.subjectсловарний запас учнівen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectenglish lessonsen_US
dc.titleFEATURES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ VOCABULARY ENRICHMENT IN ENGLISH LESSONSen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-40-42.pdfFeatures of secondary school students’ vocabulary enrichment in english lessons605.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.