Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBrdyś, Н.-
dc.contributor.authorNisanoglu, N.-
dc.date.accessioned2024-01-04T12:47:25Z-
dc.date.available2024-01-04T12:47:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBrdyś Н. Some aspects of using artificial intelligence in a language teaching process / Н. Brdyś, N. Nisanoglu // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 38-40.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4523-
dc.description.abstractTeaching methods have undergone major changes over the last several decades. Traditionally, students would use books or dictionaries to translate text or they would ask a teacher about the meanings of words, phrases, and expressions. When computers entered a class, the machines revolutionized the processes of working with a text, facilitated its understanding, and allowed students to work more efficiently. Recently, a great deal of emphasis has been laid on Artificial Intelligence (AI) applications that are used by educators with the aim “to explore the potential pedagogical opportunities”. Moreover, some researchers claim that without integrating AI into language education it will not maintain competitiveness. The main focus of this short study is to point to a few basic issues that arise from the use of AI in the future classroom.en_US
dc.description.sponsorshipЗа останні кілька десятиліть методи навчання зазнали серйозних змін. Традиційно учні використовували книги чи словники для перекладу тексту або запитували вчителя про значення слів, фраз і виразів. Коли комп’ютери з’явилися в класі, вони революціонізували процеси роботи з текстом, полегшили його розуміння та дозволили учням працювати ефективніше. Останнім часом велика увага приділяється додаткам штучного інтелекту (ШІ), які використовуються педагогами з метою «дослідити потенційні педагогічні можливості». Крім того, деякі дослідники стверджують, що без інтеграції ШІ в мовну освіту він не зможе підтримувати конкурентоспроможність. Основна мета цього короткого дослідження полягає в тому, щоб вказати на кілька основних питань, які виникають у зв’язку з використанням ШІ в класі майбутнього.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectteaching processen_US
dc.subjectпереклад текстуen_US
dc.subjectпроцес навчанняen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.titleSOME ASPECTS OF USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN A LANGUAGE TEACHING PROCESS=ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-38-40.pdfSome aspects of using artificial intelligence in a language teaching process708.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.