Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4524
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Budz, I. F. | - |
dc.contributor.author | Popovych, К. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-04T12:52:17Z | - |
dc.date.available | 2024-01-04T12:52:17Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Budz I. F. Gaming technologies: a tool for cultivating cognitive engagement in english language lessons / I. F. Budz, К. О. Popovych // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 36-38. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4524 | - |
dc.description.abstract | In recent years, significant changes have taken place in the methodology of teaching foreign languages, primarily concerning the overall strategy of communicative orientation and understanding the practical purpose of learning. Specifically, graduates should possess the ability to communicate orally and in writing in a foreign language and to engage in tasks of interpersonal and intercultural interaction at the B2 level. | en_US |
dc.description.sponsorship | За останні роки в методиці викладання іноземних мов відбулися значні зміни, що стосуються насамперед загальної стратегії комунікативної спрямованості та розуміння практичної мети навчання. Зокрема, випускники повинні володіти здатністю спілкуватися усно та письмово іноземною мовою та брати участь у завданнях міжособистісної та міжкультурної взаємодії на рівні B2. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | іноземні мови | en_US |
dc.subject | рівень В2 | en_US |
dc.subject | Gaming technologies | en_US |
dc.subject | ігрові технології | en_US |
dc.subject | english language lessons | en_US |
dc.subject | уроки англійської мови | en_US |
dc.title | GAMING TECHNOLOGIES: A TOOL FOR CULTIVATING COGNITIVE ENGAGEMENT IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS=ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЗАСІБ КУЛЬТИВУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ЗАЯВЛЕНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-36-38.pdf | Gaming technologies: a tool for cultivating cognitive engagement in english language lessons | 708.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.