Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/453
Title: СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
Authors: Парчун, З.
Keywords: Маркетингова парадигма, політичний попит, продукт.
Market paradigm, political demand, product.
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 12-19.
Abstract: В статті досліджено сучасні концептуальні підходи до політичного маркетингу. Представлено еволюцію теорій політичного маркетингу, проаналізовано новітні теорії, які на практиці застосовуються в сучасних умовах розвитку суспільства. // In the article the question of modern conceptual approaches to the political marketing are analyzed. The evolution of the political marketing development theories is examined, and various theories, which are developed and used in modern terms, are analyzed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/453
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Парчун Зоя.pdf573.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.