Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШимко, О. В.-
dc.contributor.authorВеретін, Л. С.-
dc.date.accessioned2024-01-05T07:31:15Z-
dc.date.available2024-01-05T07:31:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШимко О. В. Вендинговий бізнес як альтернативний канал просування товарів/послуг / О. В. Шимко, Л. С. Веретін // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 186-188.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4537-
dc.description.abstractАналіз технологічних і поведінкових тенденцій у сфері роздрібної торгівлі свідчить, що під впливом цифрових технологій та в умовах турбулентності ринкового середовища споживчі звички й технології купівлі-продажу стрімко еволюціонують, докорінно змінюються способи покупки та характер взаємодії з торговельними об’єктами. Підтвердженням тому є вендингова торгівля (продаж товарів і послуг з допомогою автоматизованих систем – торгових автоматів (вендорів) або терміналів).en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectринкове середовищеen_US
dc.subjectсередовище споживачаen_US
dc.subjectкупівлі-продажіen_US
dc.subjectторговельні об’єктиen_US
dc.subjectторгові автоматиen_US
dc.subjectвендориen_US
dc.subjectтерміналиen_US
dc.subjectпродаж товарівen_US
dc.subjectвендинговий бізнесen_US
dc.titleВЕНДИНГОВИЙ БІЗНЕС ЯК АЛЬТЕРНАТИВНИЙ КАНАЛ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ/ПОСЛУГen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
частина 4_merged-186-188.pdfВендинговий бізнес як альтернативний канал просування товарів/послуг588.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.