Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4569
Title: ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Мельник, В. І.
Трачук, О. І.
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
маркетинг підприємтсва
асортимент товарів
потенціал підприємства
маркетинговий потенціал
стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Мельник В. І. Потенціал маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / В. І. Мельник, О. І. Трачук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 106-108.
Abstract: Конкурентоспроможність підприємства залежить від багатьох чинників, а саме: регуляторних, матеріальних, соціальних, технологічних, інформаційних, інноваційних та ін. Конкурентоспроможність змушує ринок розвиватись і стимулює підприємництво. Але, водночас, вимагає від підприємств розробки стратегій, щоб вижити та виділитись в конкурентній боротьбі та ефективно і економно задовольняти потреби та очікування клієнтів.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4569
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
частина 4_merged-106-108.pdfПотенціал маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства606.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.