Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕделєв, О. С.-
dc.contributor.authorЄременко, О. А.-
dc.contributor.authorЩербашин, Я. С.-
dc.date.accessioned2024-01-08T11:04:42Z-
dc.date.available2024-01-08T11:04:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЕделєв О. С. Еволюція професійних компетенції тренера в дитячому спорті в сучасних умовах / О. С. Еделєв, О. А. Єременко, Я. С. Щербашин // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 25-27.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4603-
dc.description.abstractРеалії останніх 3-5 років суттєво вплинули на форму та зміст діяльності тренера, включаючи пошук нових засобів, форм та методів роботи. Слід зазначити, що основні професійні компетенції спортивного тренера, який працює з дітьми, залишились без змін: це знання основних принципів розвитку фізичних та психологічних здібностей дітей; розуміння психологічних та фізіологічних особливостей розвитку дітей різного віку та рівня фізичної підготовки, вміння створювати та планувати тренувальні програми з урахуванням особливостей розвитку дітей; уміння адаптувати тренувальні програми під індивідуальні потреби та можливості кожної дитини; знання техніки та правил виконання спортивних вправ, коректний підбір вправ для розвитку фізичних здібностей дітей, вміння мотивувати дітей до досягнення спортивних результатів та до постійного розвитку своїх здібностей; знання та дотримання правил та стандартів безпеки під час проведення тренувань; уміння працювати в команді з іншими тренерами та спортивними фахівцями з метою досягнення спільних цілей; знання та використання сучасних методик та засобів для виявлення та вдосконалення фізичних та психологічних здібностей дітей; вміння планувати та проводити спортивні змагання та інші заходи з метою сприяння розвитку дітей не лише як спортсменів, а й як особистостейen_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectтренерen_US
dc.subjectпрофесійні компетенції тренераen_US
dc.subjectдитячий спортen_US
dc.subjectдіяльність дитячого тренерen_US
dc.subjectпідвищення ефективності тренуваньen_US
dc.subjectпідвищення якості підготовкиen_US
dc.subjectкомунікація з учнямиen_US
dc.titleЕВОЛЮЦІЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЇ ТРЕНЕРА В ДИТЯЧОМУ СПОРТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
частина 4_merged-25-27.pdfЕволюція професійних компетенції тренера в дитячому спорті в сучасних умовах615.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.