Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіськова, Н. М.-
dc.contributor.authorMiskova, N. M.-
dc.contributor.authorMiskova, I. O.-
dc.contributor.authorМіськова І. О.-
dc.date.accessioned2024-02-01T13:32:17Z-
dc.date.available2024-02-01T13:32:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМіськова Н. М. Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи / Н. М. Міськова, І. О. Міськова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 116-123.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4629-
dc.description.abstractУ статті досліджено сучасний стан реалізації компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів в умовах Нової української школи, який наповнює традиційне навчання особистісно-зорієнтованим, практично спрямованим, гуманістичним змістом. Розкрито основні підходи, за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; визначено особливості та перспективи математичної підготовки майбутніх учителів, обґрунтовано початкової школи, обґрунтовано пріоритетні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу з математики в початкових класах.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectматематична підготовкаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectдержавний стандарт освітиen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectmathematicalen_US
dc.subjectpreparationen_US
dc.subjectinitial educationen_US
dc.subjectstate standard of educationen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectcompetence approachen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativePECULIARITIES OF COMPETENT APPROACH IMPLEMENTATION OF TEACHING MATHEMATICS IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL CONTEXTen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-1(21)-116-123.pdfОсобливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи670.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.