Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4656
Title: ФОРМУВАННЯ КООРДИНАЦІЙНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З НЕУСКЛАДНЕНИМИ ФОРМАМИ ПОРУШЕНЬ ПОСТАВИ
Other Titles: Збірник наукових праць
Authors: Андрєєва, Р. І.
Коваль, В. Ю.
Стрикаленко, Є. А.
Меньшикова, Н. А.
Keywords: координаційні здібності
координаційна підготовленість
діти дошкільного віку
неускладнені форми порушень постави
coordination abilities
coordination preparation
children of preschool age
uncomplicated forms of postural disorders
Issue Date: 2018
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Андрєєва Р. І. Формування координаційних умінь дітей дошкільного віку з неускладненими формами порушень постави / Р. І. Андрєєва, В. Ю. Коваль, Є. А. Стрикаленко, Н. А. Меньшикова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 202-209.
Abstract: У статті проаналізовано рівень розвитку координаційних здібностей дітей дошкільного віку 3–5 років з неускладненими формами порушень постави. Здійснено систематизований аналіз тестового контролю координаційної підготовленості дошкільників. Перевірено ефективність використання спеціалізованих засобів координаційної підготовки дітей дошкільного віку з неускладненими формами порушень постави.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4656
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 20++-202-209.pdfФормування координаційних умінь дітей дошкільного віку з неускладненими формами порушень постави352.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.