Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4662
Title: ОРГАНИЗАЦИЯ МОНИТОРИНГА КАЧЕСТВА УПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЕМ ВОСПИТАТЕЛЬНОГО ПОТЕНЦИАЛА ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЫ УЧРЕЖДЕНИЯ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
Other Titles: Збірник наукових праць
Authors: Попко, П. И.
Keywords: виховний потенціал
інформаційно-освітнє середовище
установа вищої освіти
моніторинг
якість
виховання
Educational potential
information and educational environment
high educational establishment
monitoring
quality
education
Issue Date: 2018
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Попко П. И. Организация мониторинга качества управления развитием воспитательного потенциала информационно-образовательной среды учреждения высшего образования / П. И. Попко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 157-164.
Abstract: У статті викладено модель моніторингу якості управління розвитком виховного потенціалу інформаційно-освітнього середовища університету. Модель створено на основі шести методологічних підходів, що дозволяє комплексно управляти виховним потенціалом інформаційно-освітнього середовища університету, реалізуючи горизонтальні і вертикальні зв'язки між структурними підрозділами, персоналом; здійснювати демократичний стиль керівництва на основі самоврядування і колегіального прийняття рішень.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4662
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 20++-157-164.pdfОрганизация мониторинга качества управления развитием воспитательного потенциала информационно-образовательной среды учреждения высшего образования349.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.