Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKrupenko V.-
dc.date.accessioned2018-04-25T14:03:26Z-
dc.date.available2018-04-25T14:03:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/466-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність й зміст комунікативного навчання у процесі вивчення іноземних мов у початковій школі, зокрема принципи навчання, що покладені в основу цього процесу. Розглянуто об’єкт навчання іноземної мови, модель процесу спілкування, а також вікові особливості молодших школярів. Звернено увагу на застосування рольової ситуації на заняттях, які стимулюють спілкування. // This article studies the main idea and contexts of the communicative education in the process of learning of foreign languages in the primary school, namely the principles of education, which create the foundation of this process. The object of learning a foreign language, model of communication and the age characteristics of primary school children also takes into account. Particular attention is paid to the using of the role-playing situations in the classroom that promote communication.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 100-105.en_US
dc.subjectКомунікативно-ігрове навчання, принцип природної штучності та комунікативно-ігрової діяльності.en_US
dc.subjectCommunicative and game education, the principle of natural artificialness and communicative and game activity.en_US
dc.titleCOMMUNICATIVE EDUCATION IN THE PROCESS OF LEARNING FOREIGN LANGUAGESen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krupenko Victoria.pdf474.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.