Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKisiołek, A. S.-
dc.date.accessioned2024-02-08T09:06:18Z-
dc.date.available2024-02-08T09:06:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKisiołek A. S. Advertising in the internet as a marketing tool of higher education institutions / A. S. Kisiołek // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 51-59.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4676-
dc.description.abstractВ статті показано, що сучасні заклади вищої освіти, щоб витримати сильний тиск конкуренції, змушені вести активну маркетингову діяльність. Наведено результати досліджень використання обраних інструментів інтернет-реклами польськими закладами вищої освіти. Визначено основні інструменти інтернет-реклами, що використовуються польськими закладами вищої освіти: традиційні банери і подібні форми (скайскрепер, білборд та інші засоби нестандартних розмірів), спонсорство інтернет-сервісів і активність в соціальних мережах. = In order to handle competitive pressure, modern higher education institutions are forced to engage actively in marketing activities. The aim of this article is to present the results of the study of the use of the selected online marketing tools by higher education institutions in Poland. The article draws on the results of the survey carried out by the author as well as the review of the literature. For the purpose of the study, the basic online marketing tools used by the Polish schools were the following: traditional banners and their derivative forms (eg., skyscrapers, billboards, other non-standard sized media), website sponsoring as well as various activities in the Social Media. Further research in the field should allow for both the changing forms of e-advertisement and the strategic dimension of the increasingly digitised sector of higher education marketing.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectонлайн-маркетингen_US
dc.subjectелектронний маркетингen_US
dc.subjectреклама в інтернетіen_US
dc.subjectмаркетинг освітніх послугen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.subjecte-marketingen_US
dc.subjectInternet advertisementen_US
dc.subjectmarketing of higher education institutionsen_US
dc.subjectmarketing of educational servicesen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.titleADVERTISING IN THE INTERNET AS A MARKETING TOOL OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 20++-51-59.pdfAdvertising in the internet as a marketing tool of higher education institutions473.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.