Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/468
Назва: STRUCTURE OF ADVERTISEMENT AND ITS PECULARITIES
Автори: Motuzko, O.
Ключові слова: Advertisement, hypnosis, advertisement text, channels of information perception.
Реклама, гіпноз, рекламний текст, канали сприйняття інформації.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 113-116.
Короткий огляд (реферат): This article deals with the peculiarities of English-language advertisement. Attention is given to the main parts of advertisement text, its functions. Particularity of advertisement as a mean of influencing the human consciousness has been outlined. Three channels of perception have been identified and their role in creating an effective advertisement has been described. // У статті досліджено особливості сучасної англомовної реклами. Висвітлено основні частини рекламного тексту, їх функції. Розкрито специфіку реклами як засобу впливу на людську свідомість. Виділено основні види каналів сприйняття інформації та обґрунтовано їх роль у створенні ефективної реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/468
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motuzko Oksana.pdf447.89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.