Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMotuzko, O.-
dc.date.accessioned2018-04-25T14:08:20Z-
dc.date.available2018-04-25T14:08:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/468-
dc.description.abstractThis article deals with the peculiarities of English-language advertisement. Attention is given to the main parts of advertisement text, its functions. Particularity of advertisement as a mean of influencing the human consciousness has been outlined. Three channels of perception have been identified and their role in creating an effective advertisement has been described. // У статті досліджено особливості сучасної англомовної реклами. Висвітлено основні частини рекламного тексту, їх функції. Розкрито специфіку реклами як засобу впливу на людську свідомість. Виділено основні види каналів сприйняття інформації та обґрунтовано їх роль у створенні ефективної реклами.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 113-116.en_US
dc.subjectAdvertisement, hypnosis, advertisement text, channels of information perception.en_US
dc.subjectРеклама, гіпноз, рекламний текст, канали сприйняття інформації.en_US
dc.titleSTRUCTURE OF ADVERTISEMENT AND ITS PECULARITIESen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Motuzko Oksana.pdf447.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.