Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯсінський, М. М.-
dc.date.accessioned2024-02-08T12:07:19Z-
dc.date.available2024-02-08T12:07:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯсінський М. М. Філософія уроку історії або формування історичної свідомості учнів у процесі історичного виховання / М. М. Ясінський // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 1(19). - С. 149-156.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4691-
dc.description.abstractВ статті досліджено розвиток науково-історичного образу світу дитини шляхом формування у неї архетипних уявлень та власної світоглядної системи на уроках історії. Розкрито, що формування філософських уявлень дитини про світ, як такий, що був історично сформований, відбувається через історичне виховання, суть якого полягає у розвитку навиків та накопиченні досвіду філософського мислення шляхом формування історичного світогляду через актуалізацію філософської складової на уроках історії.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectісторичний світоглядen_US
dc.subjectісторичне вихованняen_US
dc.subjectісторична свідомістьen_US
dc.subjectфілософія уроку історіїen_US
dc.subjecthistorical world viewen_US
dc.subjecthistorical educationen_US
dc.subjecthistorical consciousnessen_US
dc.subjectphilosophy of a lessonen_US
dc.titleФІЛОСОФІЯ УРОКУ ІСТОРІЇ АБО ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ІСТОРИЧНОГО ВИХОВАННЯen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 1(19)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 1 (19)-149-156.pdfФілософія уроку історії або формування історичної свідомості учнів у процесі історичного виховання342.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.