Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлександрович, М.-
dc.date.accessioned2018-04-26T07:01:52Z-
dc.date.available2018-04-26T07:01:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/471-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні принципи розвитку зв’язного мовлення та логічного мислення дітей на уроках української мови. Охарактеризовано процеси, які відображають психічну діяльність дитини, розвиток і вираження її інтелекту та емоцій. Запропоновано вправи, які сприяють в розвитку кожного учня психічних механізмів – пам'яті, уваги, уяви, логічного мислення, що лежать в основі творчих здібностей учнів. // The main principles of development of the children’s connected speech and logical thinking at Ukrainian lessons are investigated. The processes reflecting the child's mental activity, development and expression of his/her intellect and emotions are characterized. The author proposed exercises that contribute to the development of each pupil’s mental mechanisms - memory, attention, imagination, logical thinking as the base of the pupils’ creative abilities.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 129-134.en_US
dc.subjectМова, слово, мовлення, мислення, урок, учні.en_US
dc.subjectLanguage, word, speech, thinking, lesson, pupils.en_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Александрович.pdf592.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.