Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4730
Назва: THE ROLE OF THE INTERNET IN THE MARKETING STRATEGIES OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN POLAND
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Kisiołek, A. S.
Eng, Ph. D.
Ключові слова: маркетинг ВНЗ
стратегія
управління ВНЗ
маркетингова стратегія
інтернет-маркетинг
вища освіта
marketing of higher education institutions
strategy
higher education school management
marketing strategy
e-marketing
higher education
Дата публікації: 2015
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Kisiołek A. S. The role of the internet in the marketing strategies of higher education institutions in Poland / A. S. Kisiołek, Ph. D. Eng // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 108-118.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено фон, на якому відбувались системні зміни у вищій освіті Польщі з 1990 року. Особливий акцент зроблено на створенні абсолютно нового, відмінного від колишніх парадигм, ринку освітніх послуг. Охарактеризовано попит на освітні послуги з 2013/2014 навчального року з урахуванням конкуренції між ВНЗ і необхідності маркетингового управління, вихідним пунктом якого є, в першу чергу, стратегія розвитку та маркетингова стратегія ВНЗ. Охарактеризовано Інтернет як елемент маркетингової діяльності польських ВНЗ. Представлено результати досліджень, що стосуються ролі Інтернету в маркетингових стратегіях ВНЗ в Польщі. // The article presents the background of the systemic changes that the higher education in Poland has been subjected to since 1990. Special emphasis is placed on the fact of creation of an entirely new market of educational services, different from the previously known paradigms. Next, the demand for educational services since the academic year 2013/2014 is characterised, where the competition between higher education schools as well as the need for marketing management, the latter based on the development strategy and the individual marketing strategy of a given school, are highlighted. The Internet is considered an element of marketing activities undertaken by the Polish higher education institutions. Additionally, the research results including the results regarding the role of the Internet in the marketing strategies of these institutions are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4730
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 14-108-118.pdfThe role of the internet in the marketing strategies of higher education institutions in Poland396.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.