Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/474
Назва: ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Автори: Мартинчук, К.
Ключові слова: Методи, засоби, шляхи реалізації.
Methods, means, ways of implementation.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 153-158.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено праці вчених щодо підвищення грамотності учнів на уроках української мови у початкових класах. Розкрито методи за засоби впровадження різних типів вправ на уроках української мови у початкових класах. Пояснено, що писемне мовлення є узагальненою і конкретною його формою, зв’язною і розчленованою, довільною і нормованою, що потребує цілеспрямованого й систематичного навчання, оволодіння відповідними знаннями, уміннями й навичками. // The article studies the scientists’ works on increasing literacy of pupils at the Ukrainian lessons in primary school. Methods and means of implementing different types of exercises on Ukrainian language lessons in primary school are exposed. It is explained that the written speech is generalized and concrete form, coherent and dissected, an arbitrary and normalized, which requires deliberate and systematic training, mastering the appropriate knowledge, abilities and skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/474
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Мартинчук.pdf565.75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.