Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4746
Title: УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ РЕГРЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ
Other Titles: Збірник наукових праць
Authors: Джунь, Й. В.
Keywords: mathematical modeling
regressive analysis
programmatic products
математичне моделювання
регресійний аналіз
програмні продукти
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 1(11). - С. 128-132.
Citation: Джунь Й. В. Умови застосування регресійного аналізу / Й. В. Джунь // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 1(11). - С. 128-132.
Abstract: В статті розглянуто умови застосування класичного регресійного аналізу, який до цього часу є одним із головних засобів математичного моделювання. Показано, що відсутність аналізу таких умов є головним недоліком, який спостерігається при застосуванні програмних продуктів для оцінок регресорів. // In the article the terms of the classic regressive analysis application which is the one of the main methods of mathematical modeling are considered. It is shown that absence of analysis of such terms is the main defect observed during application of software products for the regressors estimations.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4746
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 1(11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 11. - 128-132.pdfУмови застосування регресійного аналізу513.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.