Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/475
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ
Автори: Мацюк Галина
Ключові слова: Діти з інтелектуальними вадами, молодші школярі, форми і методи психокорекційної роботи.
Children with intellectual disabilities, pupils of primary schools, forms and methods of psychoremedial work.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 159-164.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблему організації роботи із дітьми з інтелектуальними вадами. Розкрито форми розумової відсталості та охарактеризовано фактори, які позитивно впливають на особистісний розвиток дитини з вадами інтелекту. Акцентовано увагу на причинах неуспішності учнів з особливими потребами, їх проявах і методах корекційної роботи щодо її подолання. Обґрунтовано оптимальні форми та методи особистісно орієнтованого підходу до учнів. // The article is devoted to the organization of teacher’s work with children who has intellectual disabilities. The forms of mental retardation are grounded; the factors of positive affect on the personal development of children with impaired intelligence are characterized. The attention is focused on the reasons for poor progress of pupils with special needs; the forms and methods of remedial work to overcome it are shown. The optimal forms and methods of personality oriented approaching to pupils with intellectual disabilities are grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/475
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Мацюк.pdf611.43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.