Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорб, М.-
dc.contributor.authorРоманова, В. І.-
dc.contributor.authorСтепанюк, С.-
dc.contributor.authorRomanova, V. І.-
dc.date.accessioned2024-03-01T11:18:08Z-
dc.date.available2024-03-01T11:18:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВизначення рівня сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників / М. Горб, В. Романова, С. Степанюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2023. - Вип. 9 (169). - С. 15-18.en_US
dc.identifier.uriDOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.9(169).02-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4763-
dc.description.abstractThe presented research examines the importance of special training and the formation of the professional style of physical education teachers, as well as the concept of authority as an important indicator of the profes sionalism of a physical education teacher, and perhaps the most important factor in the success of his activity. It was found that the level of authority of the physical education teacher among high school students directly affects the effectiveness of classes and the level of motivation of students. The results of the presented research allow us to state that knowing the importance of the components of authority will allow the teacher to demonstrate to students, first of all, the properties that are more important for high school students, as well as to present them more vividly. The absence or insufficient level of development of the components significantly reduces the authority of the teacher, or even leads to the loss of his authority among students. // В представленій науковій розвідці розглянуто важливість спеціальної підготовки та формування професійного стилю вчителів фізичної культури, а також поняття авторитету як важливого показника професіоналізму вчителя фізичної культури, і чи не найважливішого фактору успішності його діяльності. Виявлено, що рівень сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників напряму впливає на ефективність занять та рівень замотивованості учнів. Адже є прямий зв'язок, який встановлено до «рангу» батьківських законів: успіх виховного впливу залежить від ставлення до особистості. Аналізуючи сучасну літературу доведено, що поняття авторитету часто подається у авторитарному стилі, який абсолютно не сприймається сучасними дітьми, особливо старшого шкільного віку. Саме тому дана концепція вимагає прогресивних підходів, за яких вчитель виступає як особистість, а не просто дорослий, що має більше прав у певній групі, але і до своїх учнів він ставиться як до особистостей, незалежно від рівня їх фізичного розвитку та успіхів у вивченні певної дисципліни шкільної програми. Визначено, що дисципліні фізичне виховання і спорт належить важлива роль в соціалізації підлітків, формуванні та розвиток важливих психофізичних вмінь та навичок, які зумовлюють якість їх подальшого життя, навчання та професійної діяльності. Результати представленого дослідження дозволяють заявити про те, що знання вагомості складових авторитету дозволить вчителю продемонструвати учням, в першу чергу, важливіші для старшокласників властивості, а також представити їх яскравіше. Відсутність чи недостатній рівень розвитку складових суттєво знижує авторитет педагога, або ж взагалі призводить до втрати його авторитету серед учнів.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): збірник наукових працьen_US
dc.subjectauthorityen_US
dc.subjecthigh school studentsen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectphysical cultureen_US
dc.subjectавторитетen_US
dc.subjectстаршокласникиen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectфізична культураen_US
dc.titleВизначення рівня сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласниківen_US
dc.title.alternativeDETERMINATION OF THE LEVEL OF FORMATION OF THE AUTHORITY OF A PHYSICAL EDUCATION TEACHER AMONG HIGH SCHOOL STUDENTSen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії і методики фізичного виховання та адаптивної фізичної культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1469-Текст статті-2808-1-10-20230915.pdfВизначення рівня сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників364.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.