Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4777
Назва: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ
Інші назви: Modern Trends in the Development of Franchising as a Business Strategy
Автори: Шимко, О. В.
Демидюк, С. М.
Shymko, O. V.
Demydyuk, S. M.
Ключові слова: франчайзинг
франчайзер
франчайзі
бренд
бізнес-модель
кастомізований франчайзинг
квазіфранчайзинг
бранчайзинг
franchising
franchisor
franchisee
brand
business model
customized franchising
quasi-franchising
branchising
Дата публікації: 2024
Видавництво: Бізнес-Інформ. Економіка. Менеджменті маркетинг
Бібліографічний опис: Сучасні тенденції розвитку франчайзингу як бізнес-стратегії / О. В. Шимко, С. М. Демидюк // Бізнес-Інформ. Економіка: менеджменті маркетинг. - 2024. - № 1. - С. 363-368.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню особливостей франчайзингу як стратегії розвитку бізнесу, яка дозволяє сформувати ресурсні, технологічні, інноваційні, партнерські конкурентні переваги та зайняти стійку конкурентну позицію на ринку і, як свідчить досвід розвинутих країн, є реальним механізмом успішного розвитку малого бізнесу в довгостроковій перспективі. Розкрито економічну сутність класичної моделі франчайзингу та соціально-економічні умови, що визначили її еволюцію: зміни в споживчій поведінці; посилення тенденцій кастомізації та індивідуалізації; зміна очікувань франчайзі щодо підприємницької ініціативи; стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій; зростання витрат франчайзерів з підтримки франчайзі; економічна криза, що сприяє зростанню популярності бюджетних концепцій; зростання невизначеності зовнішнього середовища. На основі систематизації параметрів відмінностей (факт передачі бренду, особливості регламентації ключових процесів, можливість оформлення спільної власності на франшизу, стандартизація зовнішніх елементів та асортименту, а також специфіка процесу трансферу інновацій) охарактеризовано альтернативні моделі франчайзингу: кастомізований франчайзинг бізнес-формату, квазіфранчайзинг і бранчайзинг. Знання сучасних трендів організації підприємницької діяльності на основі франчайзингу дозволить підприємцям вибрати для бізнесу той напрямок, який затребуваний в конкретний момент часу на визначеній території для конкретного сегмента споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-363-368
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4777
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2024-1_0-pages-363_368 (1).pdfСучасні тенденції розвитку франчайзингу як бізнес-стратегії3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.