Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШимко, О. В.-
dc.contributor.authorДемидюк, С. М.-
dc.contributor.authorShymko, O. V.-
dc.contributor.authorDemydyuk, S. M.-
dc.date.accessioned2024-04-19T10:44:20Z-
dc.date.available2024-04-19T10:44:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСучасні тенденції розвитку франчайзингу як бізнес-стратегії / О. В. Шимко, С. М. Демидюк // Бізнес-Інформ. Економіка: менеджменті маркетинг. - 2024. - № 1. - С. 363-368.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-363-368-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4777-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню особливостей франчайзингу як стратегії розвитку бізнесу, яка дозволяє сформувати ресурсні, технологічні, інноваційні, партнерські конкурентні переваги та зайняти стійку конкурентну позицію на ринку і, як свідчить досвід розвинутих країн, є реальним механізмом успішного розвитку малого бізнесу в довгостроковій перспективі. Розкрито економічну сутність класичної моделі франчайзингу та соціально-економічні умови, що визначили її еволюцію: зміни в споживчій поведінці; посилення тенденцій кастомізації та індивідуалізації; зміна очікувань франчайзі щодо підприємницької ініціативи; стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій; зростання витрат франчайзерів з підтримки франчайзі; економічна криза, що сприяє зростанню популярності бюджетних концепцій; зростання невизначеності зовнішнього середовища. На основі систематизації параметрів відмінностей (факт передачі бренду, особливості регламентації ключових процесів, можливість оформлення спільної власності на франшизу, стандартизація зовнішніх елементів та асортименту, а також специфіка процесу трансферу інновацій) охарактеризовано альтернативні моделі франчайзингу: кастомізований франчайзинг бізнес-формату, квазіфранчайзинг і бранчайзинг. Знання сучасних трендів організації підприємницької діяльності на основі франчайзингу дозволить підприємцям вибрати для бізнесу той напрямок, який затребуваний в конкретний момент часу на визначеній території для конкретного сегмента споживачів.en_US
dc.description.sponsorshipThe article is devoted to the study of features of franchising as a strategy of business development, which allows to form resource, technological, innovative, partner competitive advantages and take a stable competitive position in the market and, as the experience of developed countries shows, is a real mechanism for successful development of small business in the long term. The economic essence of the classical model of franchising and the socioeconomic conditions that determined its evolution are disclosed: changes in consumer behavior; strengthening customization and individualization trends; change in franchisee’s expectations of entrepreneurial initiative; rapid development of information and communication technologies; increase in franchisors’ costs for franchisee support; the economic crisis, which contributes to the growing popularity of budget conceptions; growing uncertainty of the external environment. Based on the systematization of the parameters of differences (the fact of brand transfer, features of the regulation of key processes, the possibility of registration of joint ownership of the franchise, standardization of external elements and assortment, as well as the specifics of the process of innovation transfer) alternative models of franchising are characterized: customized franchising of the business format, quasi-franchising and branchising. Knowledge of modern trends in the organization of entrepreneurial activity on the basis of franchising will allow entrepreneurs to choose for business the direction that is in demand at a particular point in time in a certain territory for a specific segment of consumers.en_US
dc.publisherБізнес-Інформ. Економіка. Менеджменті маркетингen_US
dc.subjectфранчайзингen_US
dc.subjectфранчайзерen_US
dc.subjectфранчайзіen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбізнес-модельen_US
dc.subjectкастомізований франчайзингen_US
dc.subjectквазіфранчайзингen_US
dc.subjectбранчайзингen_US
dc.subjectfranchisingen_US
dc.subjectfranchisoren_US
dc.subjectfranchiseeen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbusiness modelen_US
dc.subjectcustomized franchisingen_US
dc.subjectquasi-franchisingen_US
dc.subjectbranchisingen_US
dc.titleСУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇen_US
dc.title.alternativeModern Trends in the Development of Franchising as a Business Strategyen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2024-1_0-pages-363_368 (1).pdfСучасні тенденції розвитку франчайзингу як бізнес-стратегії3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.