Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4791
Title: ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ = THE FORMATION OF CIVIC COMPETENCE DURING THE STUDY OF THE SCHOOL COURSE ON THE HISTORY OF UKRAINE
Other Titles: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Authors: Васьковець, Х. І.
Vaskovets, H. I.
Keywords: історія України
освіта
НУШ
компетентнісне навчання
громадянська компетентність
методи навчання
history of Ukraine
education
NUS
competence training
civic competence
teaching methods
Issue Date: 2024
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Васьковець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні шкільного курсу історії України : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Х. І. Васьковець ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 107 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі на основі детального аналізу комплексу джерел та методичної літератури з обраної теми досліджено компетентнісний потенціал шкільного курсу історії України. Проаналізовано освітні технології, методи та засоби формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. Вдосконалено методичні і практичні прийоми формування громадянської відповідальності. Визначено роль формувального оцінювання на уроках історії України в контексті навчання громадянської компетентності. З позицій сучасного бачення визначено місце і роль ключових та предметних компетентностей у процесі формування всесторонньо розвиненої особистості, здатної застосовувати отримані знання в конкретних життєвих ситуаціях. Окрема увага зосереджена на впровадженні результатів дослідження щодо формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. = In the qualification paper, based on a detailed analysis of the complex of sources and methodical literature on the chosen topic, the competence potential of the school course of the history of Ukraine is investigated. The educational technologies, methods and means of forming the civic consciousness of students in the lessons of the history of Ukraine were analyzed. Methodical and practical methods of forming civic responsibility have been improved. The role of formative assessment in the lessons of the history of Ukraine in the context of teaching civic competence is determined. From the point of view of the modern vision, the place and role of key and subject competencies in the process of forming a comprehensively developed personality, capable of applying the acquired knowledge in specific life situations, is determined. Particular attention is focused on the implementation of research results on the formation of civic consciousness of students in lessons of the history of Ukraine.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4791
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васьковець_ Х_2024_магістр_чистовик.pdfВаськовець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.