Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4800
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ІЗ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ІСТОРІЇ = FEATURES OF ASSESSMENT OF EDUCATIONAL KNOWLEDGE OF STUDENTS FROM SCHOOL COURSES STORIES |
Other Titles: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Authors: | Левдер, В. І. Levder, V. I. |
Keywords: | assessment methods competences assessment criteria State Education Standard методи оцінювання компетентності критерії оцінювання Державний стандарт освіти |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Левдер В. І. Особливості оцінювання навчальних знань учнів із шкільних курсів історії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. І. Левдер ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 90 с. |
Abstract: | У даній роботі досліджується проблема оцінювання навчальних знань учнів під час вивчення шкільних курсів історії. Описуються види та методи оцінювання, новітні прийоми та засоби діагностики знань. Розглядається проблема компетентностей як об’єкта навчальних досягнень учнів. = This work examines the problem of assessing students' educational knowledge during school history courses. The types and methods of evaluation, the latest techniques and means of knowledge diagnostics are described. The problem of competences as an object of educational achievements of students is considered. = |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4800 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Левдер Віталій Іванович_чистовик_2024.pdf | Особливості оцінювання навчальних знань учнів із шкільних курсів історії | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.