Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4801
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маркович, Р. М. | - |
dc.contributor.author | Markovych, R. M. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-06T09:25:55Z | - |
dc.date.available | 2024-05-06T09:25:55Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Маркович Р. М. Використання інформаційних технологій на уроках історії в умовах змішаного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Р. М. Маркович ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 78 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4801 | - |
dc.description.abstract | Розкрито теоретико-методологічні аспекти застосування інформаційних технологій в умовах змішаного навчання. Висвітлено сутність поняття «інформаційні технології», види інформаційних технологій та дидактичні особливості організації уроку історії з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Здійснено аналіз застосування інформаційних технологій в освітньому процесі. Розкрито роль застосування інтерактивних технологій на уроках історії, мультимедійних технологій, новітніх освітніх платформ та цифровиз за стосунків. Наведена розробка уроку з історії з застосуванням інформаційних технологій. = The theoretical and methodological aspects of the application of information technologies in the conditions of mixed education are disclosed. The essence of the concept of «information technologies», types of information technologies and didactic features of the organization of a history lesson using information and communication technologies are highlighted. An analysis of the use of information technologies in the educational process was carried out. The role of the use of interactive technologies in history lessons, multimedia technologies, the latest educational platforms and digitalization in relationships is revealed. The development of a history lesson with the use of information technologies is given. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | урок | en_US |
dc.subject | історія | en_US |
dc.subject | інформаційні технології | en_US |
dc.subject | комп’ютерні технології | en_US |
dc.subject | інтерактивні технології | en_US |
dc.subject | lesson | en_US |
dc.subject | history | en_US |
dc.subject | information technologies | en_US |
dc.subject | computer technologies | en_US |
dc.subject | interactive technologies | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ = USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES IN HISTORY LESSONS IN CONDITIONS OF BLENDED LEARNING | en_US |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Маркович_Р_2024_магістр_чистовик.pdf | Використання інформаційних технологій на уроках історії в умовах змішаного навчання | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.