Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4812
Назва: ДРАМАТУРГІЯ БЕРНАРДА ШОУ ТА ЇЇ ВИВЧЕННЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = BERNARD SHAW'S DRAMATURGY AND ITS STUDY IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Андрашко, В. М.
Andrashko, V. M.
Ключові слова: modernism
B. Shaw
Western European drama
comedy
foreign literature lesson
general secondary education institution
модернізм
Б.Шоу
західноєвропейська драма
комедія
урок зарубіжної літератури
заклад загальної середньої освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Андрашко В. М. Драматургія Бернарда Шоу та її вивчення на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. М. Андрашко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 82 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено творчість Б.Шоу в контексті модерністичних пошуків західноєвропейської драми на межі ХІХ–ХХ століть; з’ясувано специфіку художнього новаторства драматургії письменника; проаналізовано творчі джерела та системи образів комедії «Пігмаліон»; визначено морально-етичні домінанти характеротворення, їхній концептуальний зміст у драматичній творчості письменника; виявлнено основні, домінантні риси образів-характерів у п’єсах Б. Шоу. Розроблено конспект уроку-семінару вивчення комедії Б.Шоу «Пігмаліон» у закладах загальної середньої освіти. = The work examines the work of B. Shaw in the context of modernist searches of Western European drama at the turn of the 19th and 20th centuries; the specificity of the artistic innovation of the writer's dramaturgy is clarified; creative sources and image systems of the comedy «Pygmalion» are analyzed; the moral and ethical dominants of character formation, their conceptual content in the writer's dramatic work are defined; to identify the main, dominant features of character images in B. Shaw's plays. A synopsis of the lesson-seminar on the study of B. Shaw's comedy «Pygmalion» in general secondary education institutions has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4812
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрашко Вероніка_Магістерська.pdfДраматургія Бернарда Шоу884.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.