Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВетлянчук, Д. М.-
dc.contributor.authorVetlyanchuk, D. M.-
dc.date.accessioned2024-05-07T10:19:44Z-
dc.date.available2024-05-07T10:19:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВетлянчук Д. М. Формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів старшої школи на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. М. Ветлярчук ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 89 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4814-
dc.description.abstractУ науковій роботі автор розглядає проблему формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів старшої школи на уроках англійської мови. З’ясовано визначення поняття «дистанційне навчання», яке є інноваційною формою навчання та має багато особливостей. Систематизовано найважливіші вимоги до впровадження онлайн-навчання. Розкрито поняття інформаційно-комунікаційної компетентності. Запропоновано методику формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів старших класів в процесі вивчення англійської мови в умовах дистанційного навчання. В ході експериментального дослідження з’ясовано, що формування інформаційно-комунікаційної компетентності тісно пов’язані з розробкою та впровадженням ІКТ-технологій у навчальний процес, повсякденне життя учнів та з підготовкою вчителя. = In the research, the author considers the problem of forming information and communication competence of high school pupils at English language lessons. The definition of the concept of «distance learning», which is an innovative form of education and has many features, is clarified. The most important requirements for the implementation of online learning are systematized. The concept of information and communication competence is revealed. A methodology for the formation of information and communication competence of high school pupils in the process of learning English in the context of distance learning is proposed. In the course of the experimental study, it was found that the formation of information and communication competence is closely related to the development and implementation of ICT technologies in the educational process, pupils’ daily life and teachers’ training.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectінформаційно-комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectонлайн-навчанняen_US
dc.subjectІКТ-технологіїen_US
dc.subjectinformation and communication competenceen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectonline learningen_US
dc.subjectICT technologiesen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ = FORMATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL PUPILS AT ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN THE CONTEXT OF DISTANCE LEARNINGen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ветлянчук Денис_ МАГІСТЕРСЬКА.pdfФормування інформаційно-комунікативної компетентності учнів старшої школи на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання913.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.