Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГольонко, І. В.-
dc.contributor.authorHolyonko, І. V-
dc.date.accessioned2024-05-07T10:26:18Z-
dc.date.available2024-05-07T10:26:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГольонко І. В. Методика композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти (на прикладі роману В. Скотта «Айвенго») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Гольонко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 90 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4815-
dc.description.abstractНаукове дослідження присвячене актуальній проблемі композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти. У першому розділі обґрунтовано теоретичні засади, різні моделі літературознавчих підходів до композиційного аналізу прозового твору, розроблено опорні схеми такого аналізу, які можуть бути застосовані у шкільній практиці аналізу прозового літературно-художнього твору. У другому розділі досліджено роман В. Скотта «Айвенго» та визначено його місце у творчому спадку славетного англійського письменника, а також проаналізовано ідейно-тематичну та сюжетно-композиційну структуру твору. У третьому розділі результати роботи апробовані у вигляді розробки двох уроків з вивчення роману В. Скотта у школі. = The scientific study is devoted to the actual problem of compositional analysis of a prose work in secondary education institutions. The first chapter substantiates the theoretical principles, different models of literary approaches to the compositional analysis of a prose work, and develops reference schemes for such an analysis that can be applied in the school practice of analyzing a prose literary and artistic work. The second chapter examines V. Scott's novel Ivanhoe and determines its place in the creative legacy of the famous English writer, as well as analyzes the ideological-thematic and plot-compositional structure of the work. In the third chapter, the results of the work are tested in the form of the development of two lessons on the study of V. Scott's novel at school.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectкомпозиціяen_US
dc.subjectкомпозиційна організація прозового творуen_US
dc.subjectкомпозиційний аналізen_US
dc.subjectісторичний романen_US
dc.subjectВ. Скоттen_US
dc.subjectроман «Айвенго»en_US
dc.subjectcompositionen_US
dc.subjectcompositional organization of a prose worken_US
dc.subjectcompositional analysisen_US
dc.subjecthistorical novelen_US
dc.subjectV. Scotten_US
dc.subjectnovel «Ivanhoe»en_US
dc.titleМЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРОЗОВОГО ТВОРУ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ В. СКОТТА «АЙВЕНГО») = METHODOLOGY OF COMPOSITION ANALYSIS OF PROSE WORK IN SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF V. SCOTT'S NOVEL «IVANHOE»)en_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гольонко І_магістерська р..pdfМетодика композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти (на прикладі роману В. Скотта «Айвенго»)775.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.