Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4817
Назва: | СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У РОМАНАХ МАРКА ТВЕНА «ПРИГОДИ ТОМА СОЄРА» І «ПРИГОДИ ГЕКЛЬБЕРРІ ФІННА» НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = THE SPECIFICS OF STUDYING CHILDREN'S IMAGES IN MARK TWAIN'S NOVELS «THE ADVENTURES OF TOM SAWYER» AND «THE ADVENTURES OF HUCKLEBERRY FINN» IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS |
Інші назви: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Автори: | Дудко, Д. В. Dudko, D. V. |
Ключові слова: | ідіостиль письменника Марк Твен дитячі образи урок зарубіжної літератури заклад загальної середньої освіти writer's idiostyle Mark Twain children's images foreign literature lesson general secondary education institution |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Дудко Д. В. Специфіка вивчення дитячих образів у романах Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» і «Пригоди Гекльберрі Фінна» на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. В. Дудко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 96 с. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі досліджено ідіостиль письменника; з’ясовано автобіографічний контекст роману «Пригоди Тома Соєра»; вивчено ідейно-художню концепцію роману «Пригоди Гекльберрі Фінна». З’ясовано специфіку світу дитинства у романі Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» та «Пригоди Гекльберрі Фінна». Розроблено конспекти уроків з вивчення творчості Марка Твена в закладах загальної середньої освіти. = The work examines the writer's idiostyle; the autobiographical context of the novel «The Adventures of Tom Sawyer» is clarified; the ideological and artistic concept of the novel «The Adventures of Huckleberry Finn» is studied. The specificity of the world of childhood in Mark Twain's novel «The Adventures of Tom Sawyer» and «The Adventures of Huckleberry Finn» is clarified. Outlines of lessons on the study of Mark Twain's work in institutions of general secondary education have been developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4817 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дудко Данило магістерська .pdf | Специфіка вивчення дитячих образів у романах Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» і «Пригоди Гекльберрі Фінна» на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти | 689.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.