Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарискевич, М. Р.-
dc.contributor.authorMaryskevych, M. R.-
dc.date.accessioned2024-05-09T12:04:45Z-
dc.date.available2024-05-09T12:04:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМарискевич М. Р. Формування англомовної лексичної компетентності учнів середніх класів в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. Р. Марискевич ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 69 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4843-
dc.description.abstractНаукова робота спрямована на вивчення особливостей організації уроків англійської в умовах дистанційної освіти у середній/старшій школі. Було проаналізовано теоретичні основи дистанційного навчання як сучасної освітньої технології, розглянуто сучасні методи викладання англійської у дистанційному форматі й особливості організації дистанційного навчання на уроках англійської. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку ефективності методики формування англомовної лексичної компетентності в умовах дистанційної освіти у середній школі. Розроблено методику формування англомовної лексичної компетентності учнів в умовах дистанційної освіти у середній школі. У процесі роботи використано різноманітні онлайн-ресурси та платформи для створення ефективних вправ (Popplet, Quizlet, WordsTool, Educaplay, WordArt, Canva, WordWall, Padlet, Infogram). Кількісний і якісний аналіз результатів дослідження підтвердив ефективність методики формування англомовної лексичної компетентності в умовах дистанційної освіти у середній школі. = The research is aimed at studying the peculiarities of organising English language lessons in the context of distance education in secondary/high school. It was analysed the theoretical foundations of distance learning as a modern educational technology, examines modern methods of teaching English in a distance format and the peculiarities of organising distance learning in English lessons. An experimental test of the effectiveness of the methodology for developing English lexical competence in the context of distance education in secondary school has been carried out. A methodology for developing students' English lexical competence in the context of distance education in secondary school has been developed. During the work, various online resources and platforms were used to create effective exercises (Popplet, Quizlet, WordsTool, Educaplay, WordArt, Canva, WordWall, Padlet, Infogram). The quantitative and qualitative analysis of the research results confirmed the effectiveness of the methodology for developing English lexical competence in the context of distance education in secondary school.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectангломовна лексична компетентністьen_US
dc.subjectметодика вивчення англійської мовиen_US
dc.subjectучні середньої школиen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectEnglish lexical competenceen_US
dc.subjectmethods of teaching Englishen_US
dc.subjectsecondary school studentsen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ = FORMATION OF ENGLISH LEXICAL COMPETENCE OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS IN THE CONTEXT OF DISTANCE LEARNINGen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська_Марискевич Марія.pdfФормування англомовної лексичної компетентності учнів середніх класів в умовах дистанційного навчання1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.