Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4857
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ Е.Т.А.ГОФМАНА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ПОВІСТІ «КРИХІТКА ЦАХЕС НА ПРІЗВИСЬКО ЦИНОБЕР») = PECULIARITIES OF STUDYING THE WORK OF E. T. A. HOFFMANN IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF THE STORY «LITTLE TSAKHES NICKNAMED CINNABAR»)
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Тіт, Г. О.
Tit, H. O.
Ключові слова: романтизм
творчість Е.Т.А. Гофмана
сюжетно-композиційні особливості
заклад загальної середньої освіти
урок зарубіжної літератури
romanticism
work of E. T. A. Hoffman
plot and compositional features
institution of general secondary education
foreign literature lesson
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Тіт Г. О. Особливості вивчення творчості Е.Т.А.Гофмана на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти (на прикладі повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Г. О. Тіт ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 86 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі з’ясовано основні особливості романтичного методу в літературі та охарактеризовано основні історичні етапи розвитку німецького романтизму, досліджено особливості світогляду та основні сюжетні лінії творчості Е.Т.А.Гофмана; виявлено особливості художньої позиції Гофмана, співвіднесеність та протиставленість її іншим німецьким та європейським романтикам. Проаналізовано особливості сюжетної побудови та проблематики повісті Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер»; розроблено систему уроків з вивчення повісті «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер» в школі. = The work clarifies the main features of the romantic method in literature and characterizes the main historical stages of the development of German romanticism, explores the features of the worldview and the main storylines of E.T.A. Hoffmann's work; the features of Hoffmann's artistic position, correlation and contrast with other German and European romantics are revealed. The features of the plot structure and problems of Hoffmann's story «Little Tsakhes, nicknamed Cinnabar» are analyzed; developed a system of lessons for studying the story «Baby Tsakhes, nicknamed Cinnabar» at school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4857
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТІТ Ганна_Магістерська.pdfОсобливості вивчення творчості Е.Т.А.Гофмана895.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.