Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4858
Title: ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОГО ПОТЕНЦІАЛЬНОГО СЛОВНИКА УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = FORMATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE POTENTIAL VOCABULARY IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS
Other Titles: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Authors: Шворобей, О. О.
Shvorobey, O. O.
Keywords: старша школа
іншомовна лексична компетентність
потенціальний словник
прийоми презентації потенціального словника
мовні вправи
умовно-мовленнєві вправи
high school
foreign language lexical competence
potential vocabulary
techniques of potential vocabulary presentation
linguistic exercises
conditional-communicative exercises
Issue Date: 2024
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Шворобей О. О. Формування іншомовного потенціального словника учнів старшої школи закладу загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. О. Шворобей ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 99 с.
Abstract: Дипломна робота присвячена проблемі формування іншомовного потенціального словника учнів старшої школи закладу загальної середньої освіти. Методична система роботи з формування потенціального словника старшокласників будувалась з урахуванням теоретично обґрунтованих передумов навчання іншомовної рецептивної лексики. У роботі розглянуто та проаналізовано мету і зміст формування іншомовної лексичної компетентності в старшій школі, психологічні механізми формування рецептивної лексичної навички, лінгвістичні особливості лексичних одиниць потенціального словника; виокремлені найбільш раціональні прийоми презентації лексичних одиниць потенціального словника; уточнені етапи формування рецептивних лексичних навичок. = The thesis deals with the problem of forming high school students’ foreign language potential vocabulary in General secondary educational institutions. Vocabulary is difficult to study due to the complexity of its linguistic, semantic, and psycho-cognitive aspects. Theoretical prerequisites are the background for the creation of teaching foreign language potential vocabulary methodology. In the research work the objective and the content of forming foreign language lexical competence in high school, psychological mechanisms of receptive lexical skill formation and linguistic characteristics of lexical units of potential vocabulary have been analyzed; the most rational techniques of potential vocabulary presentation have been distinguished; the stages of the receptive lexical skills formation have been specified.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4858
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шворобей О. магістерська.pdfФормування іншомовного потенціального словника учнів старшої школи закладу загальної середньої освіти655.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.