Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербина, Б. В.-
dc.contributor.authorShcherbyna, B. V.-
dc.date.accessioned2024-05-10T07:55:48Z-
dc.date.available2024-05-10T07:55:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЩербина Б. В. Інтерактивні форми роботи при навчанні писемного мовлення на уроках англійської мови в старших класах : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Б. В. Щербина ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 93 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4859-
dc.description.abstractУ науковій роботі автор розглядає проблему формування навичок писемного мовлення учнів старшої школи в процесі вивчення англійської мови. Були сформовані необхідні критерії продуктивного писемного мовлення. В результаті аналізу було визначено, що інтерактивна форма навчання є ефективною завдяки швидкому формуванню та закріпленню правильних писемних навичок. Було виділено та систематизовано основні принципи і стратегії інтерактивного навчання писемного мовлення на старшому етапі навчання. Розкрито поняття комунікативних вправ. Запропоновано методику для навчання писемного мовлення з використанням інтерактивних технологій учнів старших класів в процесі вивчення англійської мови. В ході експериментального дослідження була підтверджена ефективність використання інтерактивних технологій у навчанні писемного мовлення, що уможливлює її використання на старшому етапі навчання учнів в ЗЗСО. = In the research paper, the author considers the issue of developing written communication skills among high school pupils in the process of learning the English language. Necessary criteria for productive written communication skills were formed. Through analysis, it was determined that interactive learning is effective due to the rapid formation and consolidation of correct written skills. The main principles and strategies of interactive methods of teaching written communication skills at the upper stage of education were identified and systematized. The concept of communicative exercises was elucidated. A methodology for teaching written communication skills using interactive technologies for high school pupils in the process of learning English was proposed. During the experimental study, the effectiveness of using interactive technologies in teaching written communication skills was confirmed, enabling their use at the upper stage of education in high schools.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectwritten language skillsen_US
dc.subjectlinguistic competenciesen_US
dc.subjectICT technologies communicativeen_US
dc.subjectprocedural approachesen_US
dc.subjectinteractive methods of teachingen_US
dc.subjectписемне мовленняen_US
dc.subjectлінгвістичні компетенціїen_US
dc.subjectкомунікативні компетенціїen_US
dc.subjectлінгвокраїнознавчі компетенціїen_US
dc.subjectкомунікативний і процесуальний підходиen_US
dc.subjectінтерактивна форма навчанняen_US
dc.titleІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ НАВЧАННІ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ = INTERACTIVE METHODS OF TEACHING WRITTEN COMMUNICATION SKILLS IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS FOR HIGH SCHOOLen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербина Богдан магістерська.pdfІнтерактивні форми роботи при навчанні писемного мовлення на уроках англійської мови в старших класах878.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.