Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаремба, М.-
dc.date.accessioned2018-04-26T08:06:12Z-
dc.date.available2018-04-26T08:06:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/486-
dc.description.abstractУ статті досліджено загально-педагогічні засади організації інтегрованого навчання мистецьких дисциплін. Обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту мистецької освіти, форми, методи та технології. Інтеграцію представлено як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, вищу форму втілення міжпредметних зв'язків на якісно новому рівні. // General pedagogical principles of the integrated studies of artistic disciplines are disclosed in the article. Conceptual principles of integration of artistic education maintenance, forms, methods and technologies, are substantiated. Integration is examined as means of educational process intensification, higher form of intersubject connections embodiment at qualitatively new level.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 23-28.en_US
dc.subjectІнтеграція, інтегрований підхід, мистецька освіта, підготовка вчителя.en_US
dc.subjectIntegration, integrated approach, artistic education, teacher training.en_US
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІНen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Заремба Мирослава.pdf564.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.