Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4876
Title: РОЛЬ КОРЕКТУРНИХ ТАБЛИЦЬ У РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.)
Authors: Химчук, К. С.
Keywords: ЗДО
дошкільна освіта
розвиток дитини
креативність дитини
інформаційне ігрове поле
коректурна таблиця
гра
логічні схеми
інтегровані заняття
інноваційні технології
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Химчук К. С. Роль коректурних таблиць у розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку / К. С. Химчук // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 144-150.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Предметне розвивальне середовище закладу дошкільної освіти – це система матеріальних об'єктів діяльності дитини, що функціонально моделює зміст її духовного та фізичного розвитку. В даний час актуальність проблеми створення предметно-розвивального середовища в ЗДО пов'язана з введенням Базового компоненту дошкільної освіти та умовами його реалізації, де зазначено, що предметне середовище має виконувати різні функції: освітню, розвивальну, виховну, стимулюючу, комунікативну, що забезпечують розвиток дитини.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4876
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-144-150.pdfРоль коректурних таблиць у розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку293.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.