Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4877
Title: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В СУЧАСНОМУ ЗДО |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
Authors: | Трачик, О. С. |
Keywords: | сучасна українська освіта дошкільна освіта дошкільний вік дошкільнята пізнавальний інтерес музейна педагогіка дослідники-педагоги відкрите освітньо-розвивальне середовище ЗДО художньо-естетичне навчання міні-музеї музей дитячий садок |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Трачик О. С. Педагогічні умови використання технології музейної педагогіки в сучасному ЗДО / О. С. Трачик // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 142-144. |
Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
Abstract: | Сучасна українська освіта розвивається в контексті нової парадигми освіти – особистісно-орієнтованої. Ця парадигма головним суб'єктом навчально-виховного процесу визначає дітей дошкільного віку, кожен із яких представляє унікальну особистість зі своїми інтересами, зі своїми потребами, зі своїми бажаннями. Завдання педагога насамперед побачити цю «унікальність» та створити доцільні умови для її розвитку. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4877 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-142-144.pdf | Педагогічні умови використання технології музейної педагогіки в сучасному здо | 276.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.