Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4884
Title: | ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
Authors: | Саркісова, І. А. |
Keywords: | мораль Сократ становлення еьткт система моральних уявлень філософія доброчинність етика Платон Етика до Нікомаха християнська теологія етики філософи епохи Відродження морально-етичне виховання Жан-Жак Руссо Еміль або Про виховання Й. Г. Песталоцці пізнання добра вчення про мораль Повість минулих літ Велесова книга Слово про Закон і Благодать Володимир Мономах Г. С. Сковорода |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Саркісова І. А. Історичний аспект становлення морально-етичного виховання / І. А. Саркісова // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 113-118. |
Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
Abstract: | Уявлення про мораль сформувалося ще в стародавньому суспільстві. Мораль як особлива форма людських відносин зароджувалась і формувалась поступово разом зі становленням людського суспільства. Особливого значення в історії становлення етики і системи моральних уявлень і норм набули давньогрецькі філософи. Афінський філософ Сократ абсолютизував мораль, розуміючи її фундаментом достойного життя, основою культури. Він прагнув створити систему стійких загальних понять, основу яких шукав у сфері духовного. Сократ дійшов висновку, що існують об’єктивні моральні норми, а також визначив шляхи формування моральності, найголовніший з яких, на його думку, шлях моральних знань. Сократ уважав, що не мораль підпорядкована природному прагненню до щастя, а, навпаки, щастя залежить від моральності (доброчинності) людини, отже, завдання етики – допомогти людині стати моральною. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4884 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-113-118.pdf | Історичний аспект становлення морально-етичного виховання | 291.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.