Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4900
Title: | ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
Authors: | Донченко, О. В. |
Keywords: | дитяча психологія дошкільна освіта морфологічний розвиток дитини здоров’я здоров’язберігаюча технологія фітотерапія спелеотерапія стретчинг |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Донченко О. В. Здоров’язберігаючі технології в системі дошкільної освіти / О. В. Донченко // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 43-46. |
Series/Report no.: | 012;Дошкільна освіта |
Abstract: | Дослідники в галузі дитячої психології впевнено підкреслюють, що це сенситивний період для забезпечення морфологічного розвитку дитини дошкільного віку, пізнавальної сфери, формування індивідуально-психологічних особливостей особистості, формування відповідальності дитини дошкільного віку. Одним із факторів формування зазначених характеристик є поєднання традиційних і нетрадиційних видів фізичного виховання дитини, які доповнюють категорію оздоровчих технологій і впливають на її формування. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4900 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-43-46.pdf | Здоров’язберігаючі технології в системі дошкільної освіти | 287.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.