Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4902
Title: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «КІЛЬЦЯ ЛУЛЛІЯ» У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.)
Authors: Дем'янчук, Т. О.
Keywords: інноваційні грові технології
розвиток мовлення
іти дошкільного віку
кільця Луллія
дошкільна освіта
палички Кюїзенера
книга з казками
соціалізація особистості
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Дем'янчук Т. О. Використання технології «кільця Луллія» у процесі інтегрованого заняття для дітей середнього дошкільного віку: практичний аспект / Т. О. Дем'янчук // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 35-41.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Однією з інноваційних ігрових технологій розвитку мовлення дітей дошкільного віку є теорія розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ), ключовими принципами якої є розв’язання суперечностей, системний підхід, тобто вміння бачити навколишній світ у взаємозв’язку всіх його елементів, а також уміння віднайти необхідний у даній ситуації резерв.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4902
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-35-41.pdfВикористання технології «кільця луллія» у процесі інтегрованого заняття для дітей середнього дошкільного віку: практичний аспект294.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.