Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4903
Title: ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ У ПІДГОТОВЦІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ШКОЛИ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.)
Authors: Дацюк, М. А.
Keywords: Монтессорі
дршкільний вік
ідея вчення М. Монтессорі
ідеї «вільного виховання»
атмосфера довіри
дошкільна освівта
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Дацюк М. А. Використання педагогічних ідей Марії Монтессорі у підготовці дошкільників до школи / М. А. Дацюк // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 31-35.
Series/Report no.: 012;Дошкільна освіта
Abstract: Впровадження Монтессорі-педагогіки в Україні було розпочато наприкінці 80-х – початку 90-х років XX століття з офіційним визнанням того, що тогочасна існуюча система освіти, заснована на авторитаризмі й традиційних методах навчання та виховання, потребує перебудови. У зв’язку з цим почали відкриватися заклади освіти нового типу, в яких педагоги-новатори почали використовувати досвід відомих як вітчизняних, так і зарубіжних діячів, зокрема, технологію М. Монтессорі, яка з успіхом впроваджується в усіх демократичних країнах світу.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4903
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ, СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зБІРНИК_СТУД. КОНФ. 2023-31-35.pdfВикористання педагогічних ідей Марії Монтессорі у підготовці дошкільників до школи286.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.