Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4932
Title: НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ = EDUCATIONAL GAME AS A MEANS OF ACTIVATION OF SCIENTIFIC ACTIVITIES OF UNIVERSITIES IN THE WORLD HISTORY STUDIES
Other Titles: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Authors: Приходько, Р. М.
Prikhodko, R. M.
Keywords: навчальна гра
комп’ютерна гра
методика викладання історії
історія стародавнього світу
шкільні курси історії
educational game
computer game
methodology of teaching history
history of the ancient world
school history courses
Issue Date: 2024
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Приходько Р. М. Навчальна гра як засіб активізації розумової діяльності учнів на уроках всесвітньої історії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Р. М. Приходько ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 82 с.
Abstract: Магістерська робота присвячена вивченню проблеми активізації розумової діяльності школярів на уроках всесвітньої історії. В роботі охарактеризовано використання навчальної гри на уроках історії в 6 класі. Проаналізовано особливості психолого – педагогічних засад навчальної діяльності на уроках історії. Визначено переваги та недоліки використання гри на уроках історії. = The master's work is devoted to the study of the problem of activating the mental activity of schoolchildren in the lessons of world history.. The work describes the use of an educational game in history lessons in the 6th grade. Peculiarities of psychological and pedagogical principles of educational activity in history lessons are analyzed. The advantages and disadvantages of using the game in history lessons are determined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4932
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Приходько (1).pdfНавчальна гра як засіб активізації розумової діяльності учнів на уроках всесвітньої історії1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.