Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідгорна Романа-
dc.date.accessioned2018-04-26T09:03:14Z-
dc.date.available2018-04-26T09:03:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/497-
dc.description.abstractУ статі досліджено основні проблеми виховання здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку. Проведено теоретичний аналіз критеріїв, форм і методів складових здорового способу життя. Визначено особливості запровадження оздоровчих технологій в педагогічний процес. Розкрито підходи до організації навчально-виховного процесу з формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров'я, компетентності у фізичній, психічній і соціальній його сферах. // The article considered the main problems of forming a healthy lifestyle of preschool age children. The theoretical analysis of the criteria, forms and methods of a healthy lifestyle formation are given. The features of introduction of health technologies into the pedagogical process are identified. The approaches to organization of educational process on the formation of preschoolers ' value attitude to their own health, competence in physical, mental and social spheres are revealed.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 93-101.en_US
dc.subjectЗдоров’я, фізична культура, здоровий спосіб життя.en_US
dc.subjectHealth, physical education, healthy lifestyle.en_US
dc.titleВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ СІМ’Їen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Підгорна .pdf575.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.