Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/498
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокоп, Я. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T09:06:32Z | - |
dc.date.available | 2018-04-26T09:06:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/498 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему творчої роботи над задачами на уроках математики в початкових класах. Охарактеризовано види завдань для покращення роботи над задачами в дітей на уроках математики. Розглянуто пріоритетні форми та методи роботи над задачами в початкових класах, проаналізовано їх можливості в контексті досліджуваної проблеми. Акцентовано увагу на видах творчої роботи над задачами на уроках математики. // The article is devoted to creative problem solution at mathematics lessons in primary school. It distinguishes the types of tasks aimed to improve the children’s approach to math practices in class. The author defines the priority forms and methods for solving math problems at the primary level, analyzes their capabilities in the context of investigated problem. Attention is focused on the types of creative activities at mathematics lessons. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 102-107. | en_US |
dc.subject | Задача, типи задач, урок математики, складена задача. | en_US |
dc.subject | Math problem, types of problems, compound problem. | en_US |
dc.title | ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2016. № 1 (5) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Прокоп.pdf | 729.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.