Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5009
Назва: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПАРАДИГМІ
Автори: Ткач, А. В.
Груба, Т. Л.
Ключові слова: міжпредметні зв'язки
українська мова
освітній процес
методи викладання
якість освіти
мовна компетентність
комунікативні навички
interdisciplinary connections
Ukrainian language
educational process
teaching methods
quality of education
language competence
communication skills
Дата публікації: 2024
Видавництво: Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.
Бібліографічний опис: Ткач А. В. Міжпредметні зв'язки в сучасній освітній парадигмі / А. В. Ткач ; наук. керівник Т. Л. Груба // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 203-208.
Короткий огляд (реферат): Реформа освіти в Україні націлена на системне формування глибоких знань та комунікативних навичок учнів. Міжпредметні зв'язки відіграють ключову роль у сприянні інтеграції знань між різними предметами та розвитку критичного мислення учнів. У статті обґрунтовано важливість міжпредметних зв'язків в освітньому процесі, зокрема в контексті вивчення української мови. Висвітлено потребу в проведенні аналізу програм, методів для ефективного впровадження міжпредметних зв'язків у практику викладання української мови у закладах загальної середньої освіти. Рекомендовано ретельне вивчення потенціалу міжпредметних зв’язків для досягнення максимальної результативності у формуванні мовної компетентності учнів, а також до подальших наукових досліджень для вдосконалення якості освіти. Education reform in Ukraine is aimed at the systematic formation of in-depth knowledge and communication skills of students. Crosscurricular connections play a key role in promoting the integration of knowledge between different subjects and the development of students' critical thinking. The article substantiates the importance of interdisciplinary connections in the educational process, in particular in the context of studying the Ukrainian language. The need for analysis of programs and teaching methods for the effective implementation of interdisciplinary connections in educational practice is highlighted. It is recommended to carefully study the possibilities of this approach to achieve maximum effectiveness in the formation of language competence of students, as well as to further scientific research to improve the quality of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5009
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випуск №1-204-209.pdfМіжпредметні зв'язки в сучасній освітній парадигмі706.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.