Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкач, А. В.-
dc.contributor.authorГруба, Т. Л.-
dc.date.accessioned2024-08-05T10:42:10Z-
dc.date.available2024-08-05T10:42:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТкач А. В. Міжпредметні зв'язки в сучасній освітній парадигмі / А. В. Ткач ; наук. керівник Т. Л. Груба // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 203-208.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5009-
dc.description.abstractРеформа освіти в Україні націлена на системне формування глибоких знань та комунікативних навичок учнів. Міжпредметні зв'язки відіграють ключову роль у сприянні інтеграції знань між різними предметами та розвитку критичного мислення учнів. У статті обґрунтовано важливість міжпредметних зв'язків в освітньому процесі, зокрема в контексті вивчення української мови. Висвітлено потребу в проведенні аналізу програм, методів для ефективного впровадження міжпредметних зв'язків у практику викладання української мови у закладах загальної середньої освіти. Рекомендовано ретельне вивчення потенціалу міжпредметних зв’язків для досягнення максимальної результативності у формуванні мовної компетентності учнів, а також до подальших наукових досліджень для вдосконалення якості освіти. Education reform in Ukraine is aimed at the systematic formation of in-depth knowledge and communication skills of students. Crosscurricular connections play a key role in promoting the integration of knowledge between different subjects and the development of students' critical thinking. The article substantiates the importance of interdisciplinary connections in the educational process, in particular in the context of studying the Ukrainian language. The need for analysis of programs and teaching methods for the effective implementation of interdisciplinary connections in educational practice is highlighted. It is recommended to carefully study the possibilities of this approach to achieve maximum effectiveness in the formation of language competence of students, as well as to further scientific research to improve the quality of education.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024.en_US
dc.subjectміжпредметні зв'язкиen_US
dc.subjectукраїнська моваen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectметоди викладанняen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectмовна компетентністьen_US
dc.subjectкомунікативні навичкиen_US
dc.subjectinterdisciplinary connectionsen_US
dc.subjectUkrainian languageen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectlanguage competenceen_US
dc.subjectcommunication skillsen_US
dc.titleМІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПАРАДИГМІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2024 рік. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Випуск №1-204-209.pdfМіжпредметні зв'язки в сучасній освітній парадигмі706.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.